Svar på frågestunden

Mikaela
Vad är din naturliga hårfärg? Blont
Är du nöjd med hur du ser ut? Ja förutom min näsa..
Hur träffades du och Amina? Vi lärde känna varandra pga våra föräldrar som gick på typ samma mamma grupp och vi var typ bara 4 månader när vi "träffades" 
Hatar du någon? :3 Ja det kan man väll säga
Tycker du att jag är cool? :3 Nej. Haha skoja du är jäätte cool :3

Jag kommer inte på några fler frågor... :*
 
Okänd :o
vad för musik smak har du? (: Gillar typ de mesta
vilka favorit låtar har du? (: Vet inte :3
Vad brukar du göra me dina kompisar när du är med dom? (: De beror på vilka jag är med
hur hög iq har du? :* ;) Ja vet inte, hur fan kollar man det? o.O
haaar du,,, o.O hm, vart vaken längre än 24 timmar? Ja
vad gjorde du när du va vaken då? (om du har de) Det var i somras när jag sov hos Andreas, eller aa vi sov inte för vi var uppe hela natten sen vid 9 på morgonen så var vi skit trötta men då ville vi inte sova så vi gick ut och åkte buss då och flumma as mke.
och varför? :) För att jag inte kunde sova :3
puss :* <3 Puuuss :* <3
 
 
Din man! <3

Vilka är dina närmaste vänner? Amina och du typ
Kan du inte börja videoblogga? Kanskeeeee
Varför började du blogga och när? Började typ i 6an eller nått för alla andra gjorde det och då ville jag oxå det för det verkade kul
Vem/vilka är din bästis? Amina :3
Om du åkte till en ödeö och bara fick ta med 1 sak vad skulle du ta med då? Mobilen
Har du varit otrogen någon gång under hela ditt liv? Neeh
Vad har du för musiksmak? Gillar typ all musik
Har du förlorat någon vän/vänner? Förlorad eller död lixom Ja
Vad brukar du och jesper göra när ni inte är med några kompisar? Mysa och sånt
KAN INTE DU OCH JESPER GÖRA NÅGOT VIDEOINLÄGG NÅGON GÅNG, FETT KUL! :D Haha vet inte 
Vad tycker du om mig? Du är fin konstig (på ett bra sätt) snäll, kan typ snacka med dig om allt, du är min fina fru 
Roligaste minne i ditt liv? Har många minnen men det roligaste är nog när jag och Ammii skulle till kolmården asså hela den dagen var failad
Största Dröm? Jag vet inte om det är den "största" lixom men vill jätte gärna ha en heeest :3
Om du var osynlig för en dag, vad skulle du göra? Jag vet inte 
Favorit färg? Gillar typ alla färger men blå kanske
Favorit artist? Typ ingen
Godis eller Chips? Godis
Hemligt Kär? Öhm, va? :o
nått du ångrar i ditt liv? Ja
Vad är ditt hetaste hångel? hmm, ja de kan man ju undra  
Vad är det "olagligaste" som du har gjort? Vet inte
Gillar du någon? iså fall, vem? Jag gillar jeeespeer :3
Det kanske inte går, men om du bara får välja en människa som du har roligast med, vem är det? Hmm, vet  inte riktigt
Vad tycker du om mig? Det har jag redan sagt 
Hela ditt namn? Isabelle Nordenberg har inget mellan namn
Favorit affär? Gina, New Yorker osv
Favorit klädesplagg? Vet inte
Strula eller mysa? De beror på :3
Hur blev du kär i Jesper? Många anledningar men aa han va gulli håhå :3
Hur kan du vara så grymt söt? Jag vet inte du är sötare
Ditt första seriösaste förhållande? Med en kille som heter Andreas 
Vad skulle du göra med en miljon? Shoppa och aa köpa en häst och massa saker
Vänner eller familj? Båda, går inte att välja för lixom vissa av mina vänner är som min "familj" lixom 
Någon du ser upp till? Nää inte direkt
Hur ser din drömkille ut? Som Jesper håhå
Brunett eller blondin? Beror på
Vilka bloggar läsare du varje dag? Länka? Kan länka dom seeen
Vad brukar du göra på kvällarna? Typ va med kompisar, plugga, va med Jesper osv
Gillar du gurka? Jåå
Pizza eller kebab? Pizza tror jag
Är du bra på att laga mat? Nää haha
Går det bra i skolan för dig? Ganska
Hur blir du kär i en kille? Vet inte riktigt 
Gillar du att ta bilder på dig själv? Nää, eller ibland men gillar inte när andra tar bilder på mig
Vad är det finaste som finns på hela jorden? Jesper :3
Favorit film? Vet inte
Favorit färg? Det sa jag redan
Favorit mat? Vet inte
Vinter eller sommar?  Sommar
Vilket gymnasium vill du gå på? Vet inte men nått med inriktning för att bli psykolog eller nått sånt
Läsk eller energidryck? Det beror på 
Choklad eller lakrits? Choklad
Skulle du välja alla pengar som finns på jorden eller leva fattig med den du älskar? Alla pengar i världen, haha nej men vnee
Favorit disney film? Vet inte
Senaste saken du köpte? En bh
Cola eller fanta? Cola
Öl eller cider? Dricker inte men öl 
Har du handsvett ofta? Nej
Vad vill du jobba som när du blir vuxen? Psykolog eller nått sånt
Vilken hårfärg är snyggast enligt dig? Svart
Hur många läsare har du per dag? Olika
Vilka hårfärger har du haft? Blont, brunt, svart, rött och morotfärgat typ
Vilken hårfär är fulast enligt dig? Vet inte alla passar ju i olika
Hur gammal var du när du började med bh? Vet inte kommer inte ihåg

Nu kom jag inte på flera hihi, puss! <3 Puuuss <3

 

Malin

Vad är det galnaste du gjort? Vet inte 
Vilka bloggar läser du dagligen?
 Kan länka sen
Om du skulle få vara en annan person för en dag, vem skulle du vara och varför? Typ jag vet faktiskt inte 
Vilket är ditt favorit land? Typ nått land där det finns sol hela tiden haha spelar ingen roll vilket bara det är soligt så är det bra

Det viktigaste just nu? Att höja betygen


Jättesöt blogg! :) Tack (:


Mathilda

Vilka är dina närmsta vänner? Amina och Sara
Vad är det bästa du vet? Vet inte haha
Vem är den bästa du vet? Typ mina vänner min familj och jesper

Vad gillar du mest på din kropp? Är ganska nöjd med allt så vet inte riktigt

Vilka är dina två närmsta vänner? (tjejer) Amina och Sara
Vad fick dig att börja blogga? Hade kompisar som bloggade och då ville jag oxå göra det
Vad brukar du och Jesper göra? Typ mysa och sånt bara va lixom 
Om du fick spendera en hel dag med tre kompisar vilka skulle du valt då? Amina, Filli och dig typ 
Vad lyssnar du på för musik? Typ allt
Saknar du någon? Alltså någon som inte finns kvar i ditt liv? Ja

Miss you Belle! :* <3 Miss you toooo! :* <3

 

Amina

Kan du kanske börja videoblogga? :) bara lite då och då liksom :) Om du är med på varenda video ;) :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0