People change, memories dont.

Heejsan.
Idag var jag i skolan, det var väll helt okej. Eller aa. Iaf, Slutade klockan 1 och sen var jag kvar i skolan till 2 för att jag skulle vänta på Jesper för aa vi skulle snacka om en sak.. när vi hade gjort det åkte jag hem med morfar. Sen nu har jag vart hemma och inte gjort så mke, bara snackat med Ammii, Sara och Marcus och lite så. Snart kommer mamma hem, då ska jag städa rummet sen ska jag börja fixa mig lite sådär sen ska jag hem till Ammii och va hos henne ett tag sen åker vi till Tumba och möter Mickan, Mathilda, Felicia, Fredrik, Hampus, Martin och nån till tror jag att det var, haha aa sen åker vi alla på bio och kollar på Egon. Så dagen blir ju riktigt bra trots allt.. Men nu ska jag fortsätta skypa med Ammii hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0