Nyår

Hej alla läsare.
Idag vaknade jag vid 11 för aa jag och Jesper skulle träffas vid 12 men han sov då och vaknade 3 och eftersom att jag skulle på fest och behövde massa tid till att sminka mig osv så träffades vi inte idag. Men vi ska träffas imorn och då kommer Sara och Viktor va med oxå. Så det blir kul. Iallafall, vid halv 4 började jag locka håret och fixa med det, sen sminka jag mig. Och sen satte jag på mig dom rätta kläderna. Sen hämtade Jens oss och så åkte vi till Minna och Amina. Därifrån skulle vi åka Taxi men vi var så många så dom skulle typ beställa två men sen ändra vi oss så Jens körde alla i en bil. Så när vi kom dit så börjde vi typ med att äta och så, sen gick jag och Ammii ner till soffan för asså dom hade två våningar och alla var på övervåningen och då gick vi till nerevåningen då att vi kunde vara lite för oss själva och snacka och ha kul. Så aa vi skratta jätte mycket och tog massa bilder som kommer komma upp snart. Sen satte vi oss i hallen på golvet men aa det blev fett kallt där efter ett tag haha. Och när vi satt där så fanns det en tavla där som Ammii råka välta haha höll på att garva sönder. Men aa orkar inte skriva så mke för det mesta vi gjorde var att skratta och snacka om massa saker. Men sen när vi skulle smälla raketer så gick alla ut och jag och Ammii var så sega så aa vi vart sist men iaf, sammanlagt så hade vi köpt raketer för ungefär 8000 kr så det var riktigt najs. Dom hade köpt sånna hära kinesiska lycktor eller vad det nu är, haha jag oxh Ammii råka bränna två -_- aja, vi hade kul men här kommer lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0