Min dag

HejHej
Förlåt för att jag inte har bloggat idag men jag har typ inte hunnit. Men iaf, skola idag helt okej dag faktiskt. Efter skolan tog jag och Sara bussen till Tumba var där ett tag och väntade på att Alex skulle bli klar med en sak. Sen skulle ja gå till bussen för han hade redan gått på den men sämst som man är så missar man bussen så fick gå och möta honom mellan tumba och björkhaga. Iaf, Sara följde med dit, sen gick jag och Alex hem till mig och typ flumma sönder, nej men vi hade kul. Han drog för typ en halvtimme sen och nu sitter jag och skypar med Ammii. Kulit, nej men imorn vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Kanske ska va med Jesper om han kan och så, annars vette fan. Och på onsdag blir jag brunhårig, håhå. Nej men har typ inget mer att säga så aa hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0