I'm so scared that I'll lose you, I'm so scared that I won't matters as much to you. I'm just so scared everything's gonna change.

HejHej
Kom hem för kanske en halvtimme sen. Igår vet ni ju vad Sara och jag gjorde för jag skrev det. Men kort då så kolla vi på massa filmer, fika i tumba, åt pizza och köpte massa godis. Så vi hade jätte mysigt. Idag när vi vaknade så skulle vi åka till Skärholmen och köpa mjukisbyxor men det blev inte av för vi åkte till Sydpolen ist håhå hade skit kul där med henne. Men aa nu är jag hemma iaf, ikväll ska jag inte göra så mke. Typ inget alls. Tänkte va med Jesper eller Ammii men Jesper kunde inte och Ammii är hos Andreas. Så aa får va helt foreveralone här då. Aja, orkar inte blogga mer hejdå
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0