I'm so scared that I'll lose you, I'm so scared that I won't matters as much to you. I'm just so scared everything's gonna change.

Ska åka till Amina om typ en timme, ska bli kul. Eller aa, vi ska plugga. Jag ska göra klart massa saker i so och försöka lära mig matte.. På riktigt, har suttit typ 3 matte lektioner och verkligen försökt jobba men jag fattar ju på riktigt ingenting. Asså läraren försöker förklara och allt men jag fattar aldrig. Och det är inte så att jag inte vill fatta för det vill jag. Men det går fan inte. Måste fan va efterbliven, aja, ska alltså plugga matte oxå. Men det kommer bli kul hos Ammii ändå även fast vi måste plugga, ska nog kanskee göra ett videoinlägg oxå, men den kommer isf inte bli seriös för jag och Ammii kan inte vara seriösa med varann, haha. Ska sova hos henne oxå för min mamma ska hämta sin chef på arlanda ikväll, asså skit sent typ på natten och jag vill inte va hemma själv så aa. Så jag kommer va hos Ammii hela kvällen.
Imorn är det onsdag, då slutar jag halv 3 och ska kanske träffa Jesper efter skolan. Sen efter det så ska jag till Sahara. Hoppas det inte snöar och hoppas det finns nån som jag kan rida ut med. Men vi får se hur det blir med det imorn. Nu ska jag packa allt som jag ska ha med mig till Ammii och sen vänta på att mamma ska komma hem så att hon kan skjutsa mig. Hejdå
Fiina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0