Igår och idag

Heej
Kvällen igår var kul. Vi åkte dit med taxin och sen så gick vi till nån restaurant och beställde sen tog det typ år innan maten kom så då gick jag och Ammii runt där utanför, sen åt vi och sånt. Sen skulle vi vänta i 30 minuter innan vi fick gå in och bowla. Och då åkte jag och Ammii hiss upp och ner, kul liv.. Nej men sen bowla vi i en å en halv timme. Så det var ju kul men aa sen gick jag och Ammii runt inne på heron och sånt sen åkte vi hem och då skjutsa taxin hem mig först sen dom andra. Men min data var hos Ammii så jag har inte haft den förns nu. Så när jag kom hem igår, runt 24 så hade jag inget att göra, så jag gick och la mig då, vaknade halv 11 idag och fixade mig direkt så vi åkte till stallet ganska tidigt, runt 12. Red lite i paddocken sen ut en sväng, mysigt men kallt som fan. Aa och sen efter stallet så åkte vi hem till Ammii för att hämta mina saker och mamma ville fika där så aa nu sitter jag ju här i Ammii säng och vi gör inte så mke, snackar om lite saker och så. Men snart, när mamma har fikat klart ska vi åka och handla lite mat och sånt, sen tror jag att vi ska gå till mormor och morfar en stund. Sen resten av dagen ska jag inte göra nånting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0