Hemma

Det gick jätte bra i stallet idag. Fixade henne och lite sånt sen hade jag tänkt rida i paddocken för dom som red där innan sa att det inte var så mke is där. Men sen frågade en tjej mig om jag ville rida ut med henne. Så jag gjorde det. Vi red på en väg sen in i skogen sen red vi ut på samma väg igen fast från ett annat håll. Men allt gick nästan helt bra. Eller aa tills vi hade travat, haha hon ville trava hela tiden så efter första traven så blev hon rätt så jobbig, hon ville bara springa iväg lixom. Men efter ett tag så lugna hon ner sig. Vi var ute i nästan en timme. Men iaf, nu är jag hemma och sitter och skypar med Ammii och äter glass och dricker cola, håhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0