Frågor om 2012 och 2013

 Hur har ditt 2012 varit? Året har varit lite upp och ner faktiskt. Förlorade jätte många vänner men har fått dom flesta tillbaka nu. Förstörde det mesta i skolan som är svårt att få tillbaka nu. Fick lära mig vad äkta kärlek är, träffa ganska mycket nytt folk och llite saker orkar inte förklara allt.

Största misstaget år 2012? Att jag tog en människa före allt annat, asså före skolan, vänner och allt.

 Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja det tror jag.

Blev du kär år 2012? ja.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Den 9 oktober och den 4 november.

 Bästa köpet år 2012? Jag vet inte, kommer inte ihåg

 Vad spenderade du mest pengar på? Kakor. Haha nej men det var väll kläder och sånt?

 Vem har du umgåts med mest år 2012? Min mamma, nej men annars var det väll Andreas. 

Bästa minnet från 2012? Det finns många bra minnen men det var väll 9 oktober och 4 november.

 Hur många kysste du? 4 tror jag.

 Har du haft ett förhållande under 2012? ja

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? bra betyg.

 Vad önskar du att du gjort mer 2012? Tänkt mer på skolan, vart mer med mina vänner osv.

 Vad önskar du att du gjort mindre? Skolkat och sånt, misskött skolan.

Finns det något som skulle gjort år 2012 bättre? ja om vissa saker inte hade hänt

 Vad fick dig att må bra 2012? Mina vänner osv.

  Vem saknade du 2012? En period saknade jag Amina, vi bråkade och allt var mitt fel men iaf hon är ju min syster så det kändes så fel att inte ha henne hos mig lixom, sen saknade jag en annan men vill inte ta upp vem och så på bloggen.

 De bästa nya människorna du träffade? Okej, jag träffade massa nya människor men två av dom bästa var Jesper och Alex.

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Plugga mer, va socialare, umgås mer med mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0