Dagen

Har svenska nu. Skriver fortfarande om författar skiten men Anna och Tim är inte här nu så aa får göra allt själv. Eller det jag kan göra själv för det mesta ligger på Tims data. Aja, efter skolan ska jag hem. Orkar inte gå, och orkar inte ta bussen till tumba sen byta till den mot solbo. Så kommer gå ner till broängsbackens busshållplats och ta bussen till vattravägen. Så det blir bra. Sen när jag kommer hem ska jag nog äta nått för drack bara oboy idag till lunch. Sen ska jag hämta ett papper oxå, sen ska jag ner till Tumba och möta Ammii sen åker hon och jag till Södertälje. Sen därifrån går vi till mammas jobb och är där ett tag sen åker vi till Södermalm och där ska jag klippa mig. Så det blir kul. Ska ju färga oxå. Hoppas det blir bra bara haha, nej men nu ska jag jobba, sen har vi engelska och aa sen ska jag som sagt hem, så bloggar mera hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0