Dagen + hemma

HejHej
Tänkte berätta lite om dagen nurå, prao och grejer.. Nej men Ammii sov ju här, så vi vaknade vid 7, fixade oss och sånt sen tog vi bussen halv 9 till tumba, kom fram ungefär 20 i och sen tog vi nästa buss mot Tullinge asså till dagiset. När vi kom fram dit så gick Ammii till sin avdeling som skulle gå ut så aa hon fick va ute en timme med alla barn, själv fick jag sitta med på ett möte i fucking en och en halv timme typ, på morgonen oxå, höll på att somna.. Men aja, sen efter det var det typ lunch (dom äter fett tidigt) Så jag dukade fram med alla andra "lärare" sen åt vi och sen fick jag och Ammii en halvtimmes rast, så då gick vi och kolla runt lite där. Sen efter det gick jag och två barn in och målade i nått rum som Ammii och två andra oxå satt i, sen efter det så skulle dom äta "melis" och aa då gjorde vi det sen diskade jag och sen satt jag i rummet som alla lekte i. Så det är typ vad jag gjorde idag, sen tog jag och Ammii bussen hem och jag åkte hem till mig och var hemma i kanske en halvtimme sen åkte jag tillbaka till tumba och sen till Alex, var med han. Vi kolla på tv och typ garva, haha, nej men sen när hans mamma kom hem så gick vi in till hans rum och flumma lite, håhå. Sen när jag skulle hem kasta jag snö på han och han typ la snö innanför mina kläder, haha skit kallt men aa. Iaf åkte hem vid halv 9 och nu gör jag typ ingenting. Ska snart ringa Ammii och snacka om imorn för hennes avdelning ska åka skridskor så aa. Men aa det här var min dag.
 
Bilder
Fanns jätte roliga speglar där
Och sånna här kläder fick man ha när man måla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0