Dagen

Min dag eller aa allt kan gå och dö som jag redan har skrivit. Orkar seriöst inte mer. Aja, idag var det skola, ganska chill dag men har inte mått bra alls. Men aa vi hade ingen lektion på morgonen så jag åkte till Ammii en stund så tog vi bussen tillsammans till skolan. Sen så skulle vi ha idrott men vi fick kolla på nån cp film ist.. Sen skulle vi ha engelska men våran lärare var sjuk så vi fick ha fucking so!? åhh så tråkigt.. Sen hade vi språk men då kollade vi på en match i vår skola ist. Och sen efter lunch hade vi två lektioner som vanligt.. Sen när jag hade slutat mötte jag Marcus på bussen och vi åkte hem till Amina, var där och snacka lite och sånt bara. Sen drog han hem till John och jag och Ammii snackade lite saker, typ är fett depp för en sak idag.. aja, vi snacka om det. Men nu sitter jag här och ska snart äta. Så bloggar mera efter det, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0