dagar, alla på en gång

Dag 1- En bild på mig själv

Dag 2 - Min första kärlek
Hmm, asså min "första riktiga" var med en kille som jag blev tillsammans med i våras..

Dag 3 - En bild av en person du kan berätta allt för

Dag 4 - En film du kan se om och om igen

Dag 5 - En plats du gillar att vara på

Dag 6 - Något du saknar
Jag saknar mycket, men det jag saknar mest är nog hur allt var ibörjan mellan mig och en person..
Dag 7 - En bild på ett minne

Dag 8 - Någon du älskar

Dag 9 - En bild som påminner dig om gamla tider

Dag 10 - Detta ångrar jag
Saker..
Dag 11 - 5 sanningar om dig
Det finns bara två personer som jag kan snacka med om mina problem.
Jag är väldigt orolig över en sak just nu.
Jag saknar en person så mycket att jag ibland gråter när jag somnar.
Jag vill byta skola..
Jag hatar min näsa.

Dag 12 - Din profilbild med flest likes

Dag 13 – Den person som känner dig bäst

Dag 14 - En bild på en tid du saknar.

Dag 15 – Min bästa vän

Dag 16 - Min dag
Min dag gick till såhär.. jag åkte hem från skolan, pluggade, snacka med Sara och sen så skulle jag till henne men det blev inte så för aa.. jag och mamma åkte till Ammii och jag är fortfarande här. Vi har ätit mat, godis och sånt.
 
Dag 18 – Någon du aldrig vill förlora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0