Bilder från stallet och dagens ridpass

Skrev ju att jag var i stallet idag men skrev aldrig i detaljer eller vad man nu ska säga. Så gör ett inlägg om det nu, iaf. Jag började skritta i paddocken, hon var jätte pigg idag så jag lät henne trava i djupsnö så aa hon blev lite tröttare. Sen så travade jag och så. Sen skulle jag få henne i form och det gick inte så jätte bra ibörjan, hon slängde med huvudet osv, ville inte gå fram eller nått. Men efter en liten stund så gick allt bra. Så jag red i paddocken lite och sen red jag ut, inte så långt, bara så att jag kunde se stallet hela tiden för ingen kunde följa med. Och det gick bra förutom när jag vände och skulle rida tillbaka till stallet. Asså hon blir helt vild när hon ska tillbaka så hon börja små trava och slänga med huvet och sen när jag hade fått henne "lugn" så kom en bil och asså hon är inte rädd för bilar men just idag så skulle hon börja gå ut mitt i vägen och allt. Men det gick bra iaf för bilen stanna och det var bara precis utanför stallet så det var inga stora vägar jag var ute på. Men aa så gick dagens pass, här kommer bilderna *på vissa av bilderna så har hon huvet jätte högt upp men det är då hon inte "orkar" jobba och då gör hon så*
Sen dom här sista bilderna är på en islänning och sen den andra är på en guarter som finns där, as gulliga :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0