bara för att jag har tråkigt

Är du i ett förhållande? aa
Har du kysst någon idag? typ
När går gränsen vid otrogenhet? typ när man gör nått med en annan 
Är du romantisk? haha vnee
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? som Jesper enligt mig :3
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? haha vnee
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man litar på varandra, att man har roligt ihop osv
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? mm
Har du lekt med någons känslor? har jag väll gjort nån gång
Hur många har du varit ihop med? seriösa så är det 3

Länge höll ditt längsta förhållande? 6 månader 
Hur länge var ditt kortaste? 1 månad
Är du en bra pojk/flickvän? tror de
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Jesper :3
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? De vet ja inte
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Vet inte
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? båda
Hatar du ditt ex? mitt senaste, nej absolut inte
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jag ville de den senaste veckan efter, även fast han å jag inte var tillsammans så länge så fick jag mke känslor för han, men inte nu längre.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? tror de
När du vill ha någon, vad gör du? typ bara ör mig själv osv
Bästa raggningsrepliken? ja vnee
Hur skulle den perfekta dejten se ut? jag vet inte, asså ja hatar när man säger 'dejt' haha men antingen bara va hemma å mysa eller kanske gå ut på bio elr nått.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Jesper och min morfar.
Om killen i ditt liv skulle var otrogen, vad skulle du göra då? jag vet inte, ganska svårt att tänka på vad jag skulle göra lixom har aldrig tänkt att han ska va otrogen.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Nej jag tycker gifta sig och skit är onödigt för man lovar en jävla massa saker som man inte kan hålla sen åhh nej ja ska inte gifta mig.
Vill du ha barn? Nej de är ännu värre.
Blir du lätt kär? ja tror de
Vad faller du för? Fina leenden, ögon och personligheten.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? de är väl ganska viktigt
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja 
Vem var din första kärlek? LIDL
Är kärlek allt i livet? Nej, men de är viktigt.


Kommentarer
Postat av: okänd :o<3

bästa raggningsrepliken - har du känt på hissen? ;)
:* <3

2013-01-03 @ 04:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0