Tralalala

HejHej
Just nu så skypar jag med Ammii. Aa, har bara snackat i 6 minuter haha, nej men innan det så träffa jag Alex, han kom hit. Så aa snacka lite, flum och sånt, håhå :3 Nej men idag ska jag inte göra så mycket. Så aa, kanske åker till Ammii lite senare ikväll. Iaf, imorn ska jag va med Sara, vi ska på filmkväll med nåra andra. Så det blir kul, håhå sen på söndag ska jag rida. Kanske rider ut med Gunilla (en tjej som har en brun häst där) Och ska kolla på dom nya hästarna för det kommer två nya dit imorn. Ska fota alla hästar oxå för det är nåra som har frågat vilka hästar och hur många osv det finns där. Men asså kommer bara fota i Saharas stall för det finns två men i ena stallet står det bara islandshästar och där håller inte jag till så aa, kommer bara bilder på dom som står i första stallet (där Sahara står) 
hahah orkar inte, hade ingen bild så är en på mammas kompis och en på mig när jag var liteeeeen :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0