Skrev aldrig om i onsdag

Aa, kollade min blogg lite hära och såg att jag hade gjort ett inlägg där det stod att jag skulle skriva om i onsdags senare, men det glömde jag så aa tänkte göra det nu... Iaf, åkte ju till stallet eller först åkte vi och hämtade Jennifer i Tumba och sen åkte vi till stallet. Jag red och mamma och Jennifer kollade lite på stallet och så ifall vi ska ställa en till häst där. Så aa jag red. Blev inte värsta ridpasset för det var ganska hårt i paddocken. Så jag skritta och trava lite. Sen fick hon springa i djup snö eller vad man nu säger för det tycker hon är kul. Håhå iaf, sen när vi var klara där så åkte vi en snabbis och kolla på Dalsta. Sen så skjutsa vi hem Jennifer till södertälje. Tror att vi ska kolla på Södertörn oxå men vet inte en.. Iaf så ridningen blev inget jätte stort eftersom att det var så hårt men på söndag ska jag nog rida ut med Marianne eller Gunilla. Så det blir kul. 
Fick inga bilder från i onsdags så ni får en gammal från i somras :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0