Min lilla dag

HejHej
Kom nyss hem så tänkte skriva lite om dagen..
Den börja med att jag försov mig nästan en timme.. så jag ringde Ammii så kom hon till mig sen åkte vi direkt när jag hade fixat mig och så. Så båda blev sena alltså men det gjorde inget. Så var där. Idag var jag mest med en kille som heter Loke, skit gullig. Men Iaf, när vi slutad etog vi bussen till Tumba sen gick jag hem till Sara och vi var där ett tag sen gick vi till Tumba och typ träffa Mattias och så där. Var typ med Sara till halv 6 sen drog Ammii och jag till Tullinge för att hon skulle fixa en sak så aa jag följde med. Sen så efter det åkte vi bara till Tumba och sen direkt hem, så aa nu är jag hemma och gör inte så mke, snackar med Kobbe och sånt, och snart ska Alex kanske komma ett tag :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0