Min daag :3

Hej alla människor. Haha nej men aa vad har jag gjort idag? Jag åkte ner till Tumba vid 3 träffa Sara och Linnea en stund sen drog jag till Alex. Vi låg typ i hans säng och flumma lite sådära sen typ tänkte han kasta ut mig i snön haha aa typ sånt vi gör :3 mihihihi nej men sen vid 8 åkte jag hem och nu är jag hemma och skypar med Ammii. Roligt, men aa imorn ska man till dagiset igen.. orkar inte, asså seriöst en vecka räcker orkar inte med 2.. aja, alla typ älskar mig dom typ sloss om mig haha och drar i mig och allt, kommer gå sönder snart, haha nej men iaf, bara 4 dagar kvaaar :3 tralala nu ska jag snacka med Ammii och sånt så kanske bloggar mera sen eller imorn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0