Lalalal

HejHej
Alla haft en bra dag? 
Det har iaf jag. Vaknade, gick till skolan, började klockan 10 hade engelska men fick kolla på fotboll istället. Sen hade vi språk, lunch, fysik och sen matte. Sen åkte jag och Lisa hem till henne och va där ett tag sen så drog vi ner till tumba, träffade Alex och pontus där. Sen efter ett tag så drog Alex med Affe hem till han så då var jag och Lisa med Pontus, Micke och Marcelo. Sen så drog Lisa hem och då va jag bara med Marcelo, Pontus och Micke. Sen typ halv 9 åkte jag hem. Så aa nu har jag vart här och inte gjort så mke. Iallafall, imorn är det skola, inte så kul men iaf efter skolan ska jag träffa Micke hos han. Så får se vad vi gör. Sen träffar jag nog Alex. Så det blir nog bra imorn. Men aa ville bara säga det så aa hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0