Igår, idag

Hej, ska bara blogg snabbt om igår och idag. Igår åkte vi tillbaka till Tumba och mötte Affe Lisa Marcelo Vanessa å Sara. Gav en sak till Lisa sen drog hon. Då gick vi andra till Mickes å deras träning. Kolla på den osv. Sen drog alla hem. Jag drog hem till Micke och vi gjorde inget speciellt. Gick och köpte cola, kolla film och sånt. Ingen av oss kunde sova så vi somna vid halv 7 på morgonen. Så vi vaknade nyss typ. Nu gick han och duscha så passa på att blogga. Vi ska väll ner och träffa Affe Sara och alla dom eller nått får se. Aa men ville bara blogga lite så nu ska jag bara vänta tills han kommer ut från duschen sen ska jag fixa mig lite och sen får vi se vad vi gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0