Igår, idag och ikväl

HejHej
Igår vaknade jag runt halv 12 sen fixa jag mig och vid halv 2 drog jag ner till Tumba och mötte Sara. Vi var där och väntade på Micke. När han kom så gick vi runt lite där sen typ 10 min senare kom Affe och Alex. Vi gick till Sibylla och åt sen hade vi inget att göra så vi åkte tåg bara fram och tillbaka. Men aa var med dom på dagen och de sen lite senare drog Alex nånstan kommer inte ihåg. Sen kom Marcelo och så drog jag Affe Marcelo Sara och Micke hem till Sara och kolla på film. Sen lite senare vid 10 tror jag kom Alex oxå dit. Så det var vad jag gjorde igår. Idag vaknade jag vid 12 sen fixade jag mig lite sen tog jag och Sara bussen till Sahara. Och nyss kom jag hem och nu ska jag inte göra så mke. Vid halv 8 tror jag att jag drar ut och träffar Micke och Marcelo. Så får se vad vi gör då, om Affe och Sara kanske ska va med oss då. Håhå iaf, nu ska jag gå och göra ingenting hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0