Hejdå Sahara

Jag fick en medryttarhäst förra sommaren. Jag hade henne, vi tränade och satsa allt. Vi skulle ut på tävlingar men hon lånades ut på foder. En annan häst tog hennes plats men jag kunde inte ha hästen som tog Saharas plats, så jag lämnade det stallet och letade vidare. Hittade ingen. Dagen innan julafton tror jag att det var, kom hon tillbaka och blev min igen. Vi körde samma plan som förra gången. Nu har jag ridit henne och vi har väntat på att snön ska försvinna så att hon och jag skulle kunna börja träna på riktigt för att sen komma ut på tävlingar men... Idag såldes hon. Hon kommer inte tillbaka. Nu är hon inte utlånad på foder en viss tid så att hon kommer tillbaka nu är hon nån annans. Hon är långt borta nu. Hon kommer aldrig mer tillbaka. Jag får aldrig se henne mer och nu vet jag det. Jag kommer sakna henne. Hon va min bebis. Vi hade så mke som skulle göras men kom inte ens halvvägs. Jag kommer sakna dig min bebis 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0