.

Hann inte blogga igår så mycket men kan berätta lite om dagen. Jag drog ner till Tumba efter att jag hade vart i stallet. Mötte Marcelo, Lisa och Erica. Sen kom Micke oxå. Då drog Lisa. Sen kom Affe. Haha nej men då var jag med dom hela dagen. Vid 5 tror jag det var åkte jag och Micke hem till han och va där tills han skulle på träning. Jag följde med på den. Satt och kolla sådära. Haha Den slutade klockan halv 8 typ så vi stod och snacka bara medans vi vänta på bussen för Marcelo, Affe, Alex och Pontus tränar oxå där så aa. Men sen drog jag och Micke hem till mig och käka mackor haha och satt i sängen och de. Sen vid 10 drog han hem. 
Nu ska jag snart åka till nån läkare. När jag har vart där ska jag till skolan sen efter skolan ska jag till Micke. Så bloggar mera då. 
Liten vacker bild sådär från nyår bara för att jag inte har nåra andra bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0