Dagen och de

Var hos den där läkar saken. Aja, det gick väll bra. Iaf sen var jag i skolan och åkte till Tumba direkt efter skolan och mötte Marcelo och Micke där. Sen kom Pontus och sen när vi skulle hem till Marcelo kom Affe oxå. Så aa vi åkte hem till Marcelo. Gjorde inte så mke där. Jag och Micke låg i Marcelos säng haha, Affe och Marcelo spela shack (stavas) och Pontus satt och glodde på tv. Haha nej men sen vid 18 drog jag och Micke till Tumba sen tog bussen hem till mig och jag skulle äta men orkade inte haha så jag snackade med mamma bara sen drog vi hem till Micke och han åt och jag satt och snacka i telefon i hans säng. Sen drog vi ner till tumba igen och träffa Marcelo och lite andra människor. Var där till halv 9 typ sen drog han hem till sig och jag till mormor. Snacka med henne om lite saker sen så vid halv 10 drog jag hem. Och nu sitter jag och snackar med Ammii bara. Ska snart sova haha om typ en halvtimme är fett trött. 
 
Bild från typ i lördags eller nått. Pontus på golvet, Alex breve han och sen Micke. Och min skooo!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0