Dagen, kvällen och imorn .. kanske ..

HejHej
Idag var det skola, rätt så chill. Slutade 2 drog ner till tumba med Sara. Vi träffade Lisa och Linnea sen kom Alex. Så aa vi var bara där ett tag sen kom Micke så va jag med han och sånt för Linnea och Lisa skulle till skärholmen och Sara skulle hem. Så jag och Micke gick runt där och så. Träffa lite folk och de. Sen kom Marcelo så då var vi med han oxå och sen skulle vi gå till donken då kom Pontus så då hängde han med oss. Sen när vi hade vart där gick vi till bussarna sen åkte jag och Micke hem till han och kolla på film och bara snacka och sånt. Sen drog jag hem vid kvart över 9. Nu sitter jag och pluggar so och fysik och gör en grej för prao saken. Ska plugga hela natten så kanske jag slipper utegångsförbudet imorn haha nej men ni fattar.. Aja, imorn (om jag inte har utegångsförbud) ska jag träffa Pontus sen på kvällen kanske Micke kommer hit. Sen kanske jag sover hos Sara. Så aa dagen imorn blir ju bra om min mamma förlåter lilla mig håhå nej men aa ska plugga nurå, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0