Dagen + en grej om Sahara

Var i skolan idag, helt okej. Just nu pluggar jag, har precis skickat in lite skit till min so lärare och sitter nu med fysiken. Skit kul, eller inte.. Aja, när mamma kommer hem ska vi äta middag sen ska jag nog dra ut och träffa nån. Får se. Iaf, på söndag ska jag kanske åka till Södertörn med Sahara och hoppa där. Så det blir skit kul om det blir så, för jag kan ju inte hoppa hemma om man säger så asså i stallet där hon står för det finns inget ridhus och det är för mke snö osv. Men det är bara kanske, mamma håller på att kollar lite och så. Men ska till henne imorn och då får vi se om nån annan oxå ska dit så kan jag rida dit med den för det är ju ganska nära ändå. Aja, ville bara blogga lite sådära.. Så bloggar mera sen när det händer nått intressant. Haha nej va gay dedär lät men aja :3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blev det där med din häst? Du slutade på henne och provade massa andra hästar och sen hade du henne igen varför?

2013-02-12 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0