Dagen

Idag vaknade jag runt 11, fixade mig och sånt sen åkte jag och Pontus och mötte Micke och Marcelo. Sen ville Alex snacka med mig om en sak så han kom oxå sen var han med oss. Sara var med oxå. Aa vi gjorde typ inget speciellt bara snacka och sånt. Tog Pontus mössa och de, haha. Nej men sen runt 18 drog jag och Micke hem till honom. Kolla på en film men ingen av oss fatta nått för vi kollade knappt haha. Nej men vi hade mysigt iaf. Ska träffa han imorn igen när jag har vart hos Sahara. Så får se vad vi gör. Kanske träffar nån eller så blir det bara han och jag. Aa men ville bara blogga lite så här nåra bilder från dagen som är tagna från Sara
Min rumpa haha fråga inte varför hon fota den.. haha
Micke och Alex håhå
Marcelo 
Alex, Micke och en liten del av pontus 
Marcelo och Micke 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0