Dagen

Hej, bloggar från mobilen nurå, iaf just nu sitter jag hemma hos Micke med Marcelo och Sandra. Micke duschar så passar på att blogga lite sådära. Iaf, idag vaknade jag vid 10 och vid 1 gick jag till Micke, han jag och Marcelo gick till Tumba och mötte Affe. Sen kom Sara. Vi var där ett tag sen kom Alex oxå så då tog vi tåget till Södertälje och fixa en sak där. Sen åkte vi tillbaka. Åkte hem till Micke. Vi va här i kanske en timme sen drog vi och nåra andra till Hallunda för vi skulle göra en sak men de blev inte så så då åkte vii tillbaka till tumba va där i typ em halvtimme sen drog jag hem och då åkte jag och mamma och handla på maxi. Efter det åkte jag till Tullinge och mötte Micke och Ida så va vi på gården där. Va där med Micke Affe Marcelo Ida Pontus Moa Marcus sen va det massa andra folk där. Vi drog hem vid halv 10. Då drog vi till Micke och här är jag nu. Jag och Marcelo ska sova här. Fast han får sova på golvet haha, nej men nu ska jag gå till Micke för han har duschat klart nu
fin bild på älskliiing haha mobbad :3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0