Dagen

HejHej
Jag och Micke somna vid 5 igår och Marcelo vid 1 typ. Men han vakna typ 10 och väkte oss... Så är skit trött nu. Aja, vi fixa oss lite sen drog vi ner till Tumba och mötte Affe och Moa. Var där och gjorde typ inget. Sen när vi väntade på Sara så gick jag och Moa ut och snacka lite bara. Sen när Sara kom kom Alex oxå sen träffa vi Vanessa och nån annan så då gick jag och Sara iväg med dom. Sen tillbaka till Micke och Affe och alla dom. Vi satt mest och snacka och så. Sen kom Ida så då var vi med henne ett tag oxå bara snacka och så. Vid halv 6 drog Sara hem och sen jag. Så nu har jag ätit och pluggat så snart ska säkert Micke komma hit. Men aa, ville bara blogga lite om dagen så aa. Bloggar mera sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0