Daaagen och de

HejHej
Är hemma nurå. Har typ ätit och allt sånt dära ska snart gå och titta på tv med mamma. Idag var det skola, sista dagen innan lovet. Iaf, sen efter skolan drog jag och Sara ner till tumba och sen typ direkt upp till Björkhaga. Träffade Alex i tumba och han skulle oxå till den skolan för han går där, haha så han tog samma buss som oss. Sen när vi väl kom till skolan och hade sattit oss vid entren så kom det en lärare och slängde ut oss. Så då gick vi till busshållplatsen för att åka fram och tillbaka till Solbo. Och så när vi sitter och väntar på buss fan så åker Pontus förbi i sin bil... och bara kör förbi oss? haha nej men vi tog bussen mot Solbo och där hoppade Pontus på för då hade han lämnat bilen hemma osv. Sen åkte vi tillbaka till skolan samtidigt som Affe och Marcelo kom. Så sen åkte vi tillbaka till tumba och va där ett tag tills Micke kom. När han kom snacka vi med lite folk sen drog vi alla utom Pontus hem till Micke. Gjorde inte nått speciellt. Bara va på hans rum, lyssna på musik, garva åt Marcelo haha och aa ni fattar. Vid halv 7 drog vi ner till tumba för Affe, Marcelo och Micke skulle träna och Sara skulle hem till sig och jag och mamma skulle åka och handla godis och sånt. Så aa gjorde det och nu är jag bara hemma. Men ska gå och kolla på tv nu, bloggar mera senare. 
Fin bild på Alex och Micke bara för att jag inte har nån annan :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0