Bloggade inget igår..

Igår bloggade jag inte för att jag gjorde massa saker så hade inte tid och när jag väl fick ett tillfälle att blogga var jag på skit dåligt humör så aa, får blogga nurå.
Iaf, igår åkte jag och Ammii till dagiset, var där med alla barnen haha alla var typ sjukt deppiga för att det var våran sista dag så aa. Vi kommer helt klart komma och hälsa på, vi fick våra betyg och Ammii fick sin present, jag ska få den idag för att jag var sjuk i torsdags så dom trodde inte att jag skulle komma igår heller, men det gjorde jag ju för det var sista dagen. Betygen satte Marianne (Ammiis ansvarslärare) och Gunilla (en på min avdelning) vi båda fick "mycket bra" på allt! Så det var skit kul. Asså "mycket bra" är det bästa om ni inte fatta det haha. Iaf, vi fick sluta 13.00 istället för 14.45 för att det var fredag och sista dagen. Så då hämtade Ammiis pappa oss och körde oss till donken så åt vi där sen drog vi till tumba för Ammii skulle träffa sin mormor där och jag skulle träffa Sara där. Så jag och Sara köpte tuggumi och sånt och träffa hennes brorsa och massa sånt. Sen vid typ 4 eller nått åkte jag hem, var hemma ett tag sen drog jag till Alex och vi typ flumma och massa sånt. Sen så var jag där och så. Idag så har jag inte gjort så mycket, kom hem från Alex för nåra timmar sen och har bara fixat lite här hemma och sånt. Men snart ska jag och mamma åka och handla lite. Skulle ha gått på dada life ikväll med Mathilda och Ammii men vi fick inte våra biljetter så aa det blir inget men jag kanske åker till Ammii sen ikväll. Men aa nu ska jag sminka mig lite mer sen ska jag åka.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0