...

HejHej
Igår efter skolan drog jag ner till Camilla. (jobbet jag fått) Fick fixa Isan, Listo och Summer. Bibbi och Isan ställde vi in i skritten och Summer och Listo tränade vi. Jag tränade Listo. Gick skit bra. På torsdag ska jag träna Listo, Trash, en ponny som inte är inriden än och sen får vi se. Jobbar bara tisdagar och torsdagar för jag måste plugga oxå så att jag inte hamnar efter igen. Men aa, efter det åkte jag hem och vid 7 kom Pontus och va här till typ halv 10. Så det var mysigt. Idag har jag varit i skolan och nu ska jag plugga till ett prov jag har imorn. Sen ska jag till stallet och sen ska Pontus komma hit. Så aa. Bloggar mera sen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0