När vägen e lång och allting känns svårt, kom då ihåg alla minnen va bra

HejHej
Idag väckte mamma mig och Pontus vid 11. Vi gick upp, åt frukost och sen började jag fixa mig för vi skulle till stallet 12. Så aa mamma och jag åkte dit och Pontus åkte iväg med en kompis som hämtade honom hos mig. Men aa i stallet så fixa jag henne och mocka sen red jag på ridbanan en stund sen red vi ut, runt hela anläggningen och sen runt alla hagar och ridbanan. Det gick jätte bra. Hon var jätte duktig. Sen efter det fick hon beta lite sen fick hon gå tillbaka till hagen och vi åkte hem. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta sen vänta tills klockan blir 6 för då ska jag till Tumba och träffa Sara. Så får se vad vi gör. Bloggar mer sen. Kommer oxå lägga upp bilder från dagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0