nånting

HejHej
Igår tältade jag och Sara, hade skit kul. Först packade vi allt sen drog vi ner till stallet. Satte upp tältet där och sen gick vi ner och badade. Sen höll vi på med hästarna lite och så och sen satt vi i tältet och käka massa gott och lyssna på musik. Vi somnade vid 4. Sen imorse gick vi upp klockan 8 för att ge hästarna frukost. Efter det kunde vi inte somna om så vi var vakna till samma kom vid 10 då fixade vi Summer sen red jag. Sen drog vi hem och nu har jag bara kollat på film och sånt. Och snart ska jag ta bussen till Tumba och sen drar jag och Sara till ung igen. Så det blir kul. Sen ikväll kommer nog Pontus hit.
Men iaf, här kommer lite bilder från igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0