Igår och idag

HejHej
Igår efter skolan drog jag och mötte Lollo i stallet. Vi mockade, fixade hästarna och sen drog vi ut i skogen i nästan 2 timmar. Red "vilse" en gång oxå, hehe. Men aa sen skrittade vi av dom på banan och sen gick vi in med dom. Sen efter stallet drog jag till Sara och sen drog vi ut. Åkte till Tullinge sen Rönninge osv. Och på kvällen kom Pontus hit och sov här. Idag vaknade vi 11, fixade oss och sen drog han hem och jag drog till stallet. Red lektion för Camilla Pantzar. Det gick skit bra, hon sa att jag är redo för att tävla i Western. Så aa, snart smäller det haha, men aa efter lektionen drog jag, Summer, Lollo, Dottla, mamma och Isan ut i skogen en stund. Sen red vi bara ner på banan och jag galopperade första gången på Summer, hehe. Iaf, nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ikväll måste vi tillbaka till stallet för att ge hästarna mat. Efter det kanske Pontus kommer hit eller nått.
Bilder från dagen kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0