Dagen

HejHej
Idag vaknade jag vid halv ett. Fixade mig och gick upp till mormor och morfar för dom kom hem idag från Finland. Så vi fikade hos dom en stund sen drog vi till stallet. Fixade och sen gick jag mamma och Katrin upp till paddocken. Jag red lite. Det gick jätte bra. Sen gick vi ner till stallet igen och då åkte Katrin hem så gick jag mamma och Minna ner till vattnet och badade med Isan och Summer. Dom tyckte det var jätte roligt. Efter det tog vi in dom och åkte hem. Nu gör jag inte så mycket men senare kanske Lova kommer hit. Vi får se. Men jag ska ladda upp alla bilder sen kommer dom upp här på bloggen. Så länge får ni en bild från idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0