Dagen

HejHej
Idag var det skola, slutade två. Då drog jag hem, bytte kläder och lite sånt sen drog jag till Tumba och mötte Sara och vi drog till Rönninge och sen träffade vi nåra roliga människor sen drog jag hem och hon stanna kvar med dom. Jag och mamma åkte och handlade lite grillsaker och sen drog vi ner till stallet och där var Lollo, Pernilla, Minna, Adde, Amina, Terri och Alex som vi skulle grilla med. Innan vi åt red jag och Lollo ut en stund. Hon har en islänning i samma stall. Så det är kul. Men ja, efter det red vi lite på banan och sen gick vi ner till vattnet där dom andra var så åt vi. Sen tog vi in alla hästar och sen fikade vi lite. Efter det drog alla hem och nu sitter jag och väntar på Pontus. Så aa, det blev en lyckad tisdag!
Världens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0