Bara för att jag har tråkigt - lite frågor

Om Summer
 
En nytagen bild och 5 punkter om min häst
 Hon är en blandning mellan guarter och appalosa men har även arab och new forest i sig.
Hon har fått ett föl
Hon har tävlat i Trail 
Hennes fullständiga namn är Summer Breeze
Hon är 143cm i manken
 
Hur började mitt häst intresse 
Det började när jag var 5 år. Jag följde med en kompis och skulle kolla på henne när hon red på sin ridskola och då tyckte jag att det såg kul ut och då ville jag oxå börja. Så då gjorde jag det och när jag slutade på den så har jag haft massa medryttarhästar och sen började jag på ridskola och sen lite mer medryttarhästar och nu har jag min egna!
Det här finns i min rykt låda
 
I min rykt låda finns allt. Borstar, kammar, kratsar, tvättsvamp, godis, skrapor och massa saker
 
Hästens utrustning
Jag har en western sadel till henne som jag rider i och ett western träns. Sen har jag två vanliga träns som jag inte använder då jag inte har nån vanlig sadel. Men det kommer snart. Sen har jag benskydd på frambenen till henne
 
Mitt mål med min häst
Just nu är det att lära känna henne osv men senare vill jag jätte gärna komma ut på en trail tävling och sen har jag ett till mål med henne som ni kommer få veta senare.
 
Beskriv stallet och hästarna där
I stallet finns det 4 hästar som står där och det är Jackie, Listo, Summer, Trash och Isan. Sen finns det en tinker, en shire, och en quarter som bara står där ett tag som Camilla (hon som äger stallet) rider in, rider till osv.
Stallet består av 8 boxar och i en box har vi höet, skottkäran osv i. Sen finns det en bod som alla skåp är i som alla har sina saker i och en sadel kammare finns det i stallet. Sen finns det en dusch till hästarna oxå. 

Om mig
 

1. Vad heter du? Isabelle

2. Hur gammal är du? 15

3. Vart bor du? Stockholm

4. Hårfärg? Svart

5Ögonfärg? Blå

6. Hur lång är du? Vet inte? 160

7. Kär? aa

8. Singel eller upptagen? upptagen

9. Hur många har du kysst? Haha vet inte

10. När och vem kysste du senast? Pontus i söndags

11. Har du hånglat med någon av samma kön? haha aa..

12. När hade du senast sex och med vem? ....

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? lite mer än 6 månader

14. Dumpat någon? Ja

15. Blivit dumpad? Ja

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Sånna som Pontus

17. Vad har du för mobil? iPhone 5

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Resa, köpa en till häst och massa saker 

9. Favoritland? Vet inte

20. Favoritfärg? Rosa

21. Favoritfilm? Många

22. Favoritbok? ingen

23. Intresserad av Killar eller tjejer? Killar

24. Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon

25. Vad gillar du minst med dig själv? det mesta

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Sara

27. En person du älskar – Många! 

28. En person du hatar – jadu

29. Ut och festa eller myskväll? båda

30. Saknar du någon just nu? aa

31. Vad är det bästa som hänt dig? Vet inte

32. Beroende av något? aa

33. Ditt livs största misstag? vet inte

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Sara

35. Har du några tatueringar? Nej

36. Piercingar? Öronen

37. Vem är mest lik dig? min spegelbild 

38. Har du någon förebild? Vet inte 

39. Vad ska du göra idag? Rida, träffa Lova

40. Vad är det värsta du vet? vet inte

41. Vad är det bästa du vet? Sova, vara i stallet och med Pontus och Sara

42. Vad åt du senast? mat

43. Vad vill du ha just nu? vet inte

44. Vad köpte du senast? Tyglar 

45. Vem är din favorit kändis? vet inte

46. Vilken är din favoritställning? hahah

47. Tränar du? för det mesta

48. När går du och lägger dig? Olika 

49. Vad är klockan nu? 15.08

50. Är du nöjd med ditt liv? Jaaaa

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0