And I'll never let myself believe someone really loves me.

HejHej
Igår var vi som sagt på ung. Det var väll kul, träffade massa saknade kompisar osv. Men resan hem var fan roligast. Jag och Sara missade den där spårvagnen eller vad det heter, så vi fick gå, men det var inte så långt men sen skulle vi ta tåget hem och då var det 12 minuters väntetid så vi stod där på perrongen och väntade och efter en stund vänder vi oss om och ser att vårat tåg åker iväg. Fattar inte hur man kan missa ett tåg som man står brevid typ. Aja, så vi fick ta tåget mot västerhaninge och byta i älvsjö och där kom vi inte in vid dom här sakerna som man ska igenom med busskortet för att komma till själva tåget så vi fick stå där ett tag. Sen när vi äntligen satt på rätt tåg fick vi värsta garvanfallet och typ halva tåget garva åt oss. Haha nej men det var kul, sen drog Sara hem till sig och jag hem till mig och sen kom Pontus hit och vi redde ut lite saker typ sen sov han här och så drog han nyss för jag ska till stallet. Så kommer komma upp bilder från dagen sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0