Alla minnen var bra

HejHej
Igår efter skolan träffade jag Lukas, vi kollade på film och bara chillade hemma hos mig, sen drog han för jag skulle till stallet. Red inget igår bara borstade henne osv, sen åkte vi och handla och sen kom Pontus hit. Vi gjorde inget speciellt, kolla på en skit tråkig film som jag somna till och han kolla klart på den och sen somna han oxå. Idag vaknade vi vid 11, fixade oss sen drog han hem och jag drog till stallet och red lektion för Camilla. Alla bilder och en video kommer imorn för jag orkar inte lägga upp dom nu. Efter det åkte jag och mamma till en häst affär för jag fick min lön igår så ville handla lite till Summer. Efter det hade vi kvällsfodring och sen drog jag ut med Sara. Nu är jag hemma och väntar på Pontus som kommer om 20 minuter. Så aa, bloggar väll mer sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0