Wääh

HejHej
Ny klass idag, fast jag hade ingen lektion med dom haha, nej men vi började typ 10 fast jag börja 11 för dom hade idrott och spela handboll och det ska inte jag göra så fick sooova haha aa sen skulle vi ha musik men det hade jag förra terminen så fick ha bild med dom som finns kvar i min gammla klass, haha vi va typ 10 elever bara så fett skönt. Aa sen hade vi lunch och lala sen kemi men då fick jag vara med "min gammla klass" och göra ett prov och sen slutade vi. Så ja, men imorn ska jag va med dom andra.. Iaf, just nu sitter jag på mitt golv, för jag gillar goolv haha nej drev men väntar på Lukas och Pontus. Dom ska komma hit så aa det blir ju kul. Venne vad jag ska göra ikväll. Känns ganska tomt att inte veta att det finns en liten Missy som väntar på mig längre.. juste ska skriva om det oxå, aja gör det i ett annat inlägg hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0