Promise me you'll not leave me like everyone else?

Heej
Idag vaknade jag vid 1. Fixade mig och mötte Sara i Tumba vid 3. Vi gick och köpte lite saker till hennes mamma, drog hem till henne och lämna det, fixa oss lite och sen drog vi ner till tumba igen och träffa Marcelo, Affe och Alex. Sen drog vi till sunes och efter det drog jag Marcelo Affe och Sara till stan och sen kolla på bio där. Kommer inte ihåg vad filmen hette men den var helt okej. Kom hem vid 10 och nu har jag bara tagit det lugnt hemma. Imorn ska jag försöka att inte sova så länge och ta mig till skärholmen med Sara och kanske Affe får se om han följer med. Sen lite senare tror jag att jag ska träffa Mattias och sen på kvällen ska Affe och Sara sova hos mig om det går, ska snacka med mamma om de imorn. Alex kanske oxå sover här det får vi oxå se. Men aa ska typ kolla på film nu sen försöka sova. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0