Lite meeer håhå :3

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - Sara Affe och Alex haha
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - han
3. Vem pussade du senast? - han
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - han
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - sara haha
6. Har du haf oskyddat sex? - jåå
7. Vem sög du senast av? - men ingen
8. Hur ofta strular du? - haha jag räknar inte 
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - vene
10. Vem var den första personen du strulade med? - Andreas

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - Ls
11. Hur många har du varit tillsammans med? - seriösa så är det 4 typ
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - Micke
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - nej
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - -
15. Sötaste paret? - Miranda och Samuel, Affe och Sara och massa fler
16. Hur ser din drömpartner ut? - som han, alltså brunt hår, lång, gröna ögon.
17. Hur ska din drömpartner vara? - som han
18. Hur många gånger har du varit kär? - 5
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - två
20. Vem var din första riktiga kärlek? - Andreas

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? - ja
22. Röker du? - mm
23. Snusar du? - ne
24. Har du rökt på / knarkat? - nej
25. Hur ofta festar du? - venne
26. Vad gillar du att dricka? - cooola
27. Har du skurit dig? - neeh
28. Har du bra självförtroende? - nja
29. Hur mår du egentligen? - bra typ..
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - venne

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - nej
32. Isåfall, vilka ? - -
33. Har någon nära dig dött? - aa
34. Hur vill du dö? - vet inte
35. Vill du dö? - ja, när jag är gammal
36. Har du någon gång varit på dop? - aa
37. Isåfall, vilka? - min kusin och min halv syrra
38. Gillar du livet? - aa eller ibland så hatar jag de ibland älskar jag de.
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Min mammas kusin eller nått sånt
40. Vill du ha barn, och hur många? - neeeej


DU

41. Vart bor du? - tumba
42. Vart går du i skola? - broängn
43. Är du smal eller tjock? - mellan
44. Är du snygg? - neh
45. Är du nöjd med ditt utseende? - nja
46. Vad gillar du mest med dig själv? - ögonen, håret
47. Och vad vill du ändra på? - min näsa å min mage
48. Vad heter du? - Isabelle
49. Gillar du ditt namn? nja
50. Vad gör du på fritiden? - vänner, rider och sånt

FAVORIT

51. Mat: makaroner
52. Dricka: cola
53. Färg: svart, rosa
54. Musik: olika
55. Låt: många
56. Veckodag: fredag & lördag
57. Sport: ridning
58. Godis: choklad
59: Artist/band: olika
60: skådespelare/skådespelerska: vet inte

SKOLA / ARBETE

61. Går du i skolan? - aaa
62. Trivs du? - nja skulle hellre gå i en annan skola
63. Favoritämnen? - rast
64. Vilka ämnen gillar du inte? - alla
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - Eva gillar jag, Peter gillar jag inte
66. Vart har du praoat? - på ett cafe å ett dagis
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - nej
68. Vad vill du jobba som? - nått kul
69. Varför? - för jag känner för de
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - 8ikt/mm neej bara Lisa min bästa klass kompis haha va gay dedär lät

FAMILJ

71. Vad heter din mamma? - monika
72. Vad heter din pappa? - Roger
73. Vad heter dina syskon? - Nathalie Alice
74. Är dina föräldrar skilda? - ja
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - mormor - Aila. morfar - Totte. farfar - Bengt. farmor - marianne.
76. trivs du hemma? - ja
77. Om inte, varför? - -
78. Hur är din familj? - speciell
79. Är dina föräldrar pinsamma? - ibland om ja typ tar med nån kille hem eller nått sånt
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - Ja eller asså lagom mke

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? - sommar!
82. Bikini eller baddräkt? - bikini
83. Rosa eller blått? - rosa
84. Öl eller cider? - öl
85. Vin eller sprit? - sprit
86. Bada eller sola? - bada
87. Chatroulette eller omegle?- chatroulette haha
88. Fjortis eller emo? - fjortis
89. John Mayer eller Johnny Cash? - venne
90. Pop eller rock? - pop


RANDOM

91. Skostorlek? - 36
92. Längd? - 159
93. Gillar du bananer? - nej
94. Leker du gärna häst? - nej xd
95. Vad heter dina bästa kompisar? - Sara, Mattias
96. Hatar du någon? nja kanske
97. Vad köpte du senast? för mina pengar - deru
98. Vad åt du senast? cola
99. Är det många i din skola som gillar dig? vene haha
100. Sista frågan; Är du rasist? nee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0