I said thats fine, but you are the only one that knows I lied.

Dagen

Idag var jag i skolan och sen när jag sluta drog jag hem till Sara och sen drog vi till tumba och träffa Pontus och Sofia och efter en stund kom Lorena, Miranda och Samuel oxå, sen Affe och Marcelo men va inte med dom.. Aja, vid halv 7 drog jag hem och då åkte jag och mamma och kolla på en häst. Jätte söt, Tippe Nippe hette den tror jag haha, nej men vi ska provrida den på torsdag sen får vi se om vi köper den eller inte och ja, den här gånger köper vi den, vi kommer inte ta en häst på foder, inte den här iaf om det blir den. Men skriver mer om det sen för nu ska jag ta bort mitt smink och massa sånt så bloggar mera imorn, hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0