Frågor

1. vad heter du? -  Isabelle Nordenberg

2. när är du född? - 12 Maj 1998

3. stjärntecken? - Oxe

4. vart bor du? - Stockholm, Tumba

5. bor du hos dina föräldrar? - Bara hos min mamma.

7. hur många syskon har du, vad heter dom och ålder? - 2 fast inte hela. Alice 3, Nathalie 14

8. bor du i stan eller på landet? - I tumba asså inget av de..

9. har ni en sommarstuga? - Nää

10. när har du namnsdag? - Venne

11. hårfärg? - Svart med bruna slingor

12. ögonfärg? - Blågröna

13. fritidsintressen? - Vänner, rida

14. är du ofta hemma? - aa ganska

15. har du ett jobb? - Jag går i skolan

16. vilket är de bästa året du varit med om? - Ingen aning  

17. vad tycker du om år 2012? - Både bra och dåligt.

18. de bästa som hänt i år? - Vet inte

19. de värsta som hänt i år? - Venne

20. har du lärt känna någon ny i år? - Jaa mååånga

21. har du gjort något för första gången i år? - aa

22. har du bråkat med någon i år? - aa

23. har du gjort något riktigt dummt i år? - Inte nått riktigt dumt

24. har du gjort något väldigt bra i år? - Vet inte haha

25. tycker du detta har varit ett bra år? - de har bara vart typ 3 månader men aa

26. om inte, vad kunde blivit bättre? - Venne

27. vilken månad har varit den bästa år 2012? - April, Maj, Juni, Juli, Augusti, September haha kan inte välja en 

28. vilken vecka denna månaden har varit bäst? - Ingen aning

29. vilken dag denna veckan har varit bäst? - Vet inte

30. vilken tidpunkt idag har varit bäst? - Ingen 

31. hur ska en äkta vän vara? - Ärlig, humor, kunna lita på, en som alltid finns för en

32. har du en sån vän? - Jaaaa

33. har du många vänner? - Ja ganska

34. har du många ovänner? - Nää

35. hurdan vän är du? - vet inte haha

36. ställer du upp för dina vänner? - ja det gör jag

37. din bästa vän heter? - Sara och Mattias

38. varför är just dom så bra? - för dom alltid finns där, dom stöttar mig och är posetiva och glada och kan göra mig från ledsen till skit glad och jag älskar verkligen dom två

39. har du förlorat en vän någon gång? - Ja

40. skulle du valt en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Vet inte

41. vad är de knäppaste du och dina vänner har gjort? - haha inget jag vill ta upp hära :3

42. vem vet mest om dig? - Sara

43. finns det någon du säger allt till? - Jaaa till Sara

44. kan du gråta tillsamans med din bästa vän? - Jaa

45. känner du dig tvingad att umgås med dina vänner ibland? - Nej 

46. vad är dom bästa egenskaperna du har? - Vet inte

47. vad är dom sämsta egenskaperna du har? - Vet inte

48. är du nöjd med dig själv? - Ganska..

49. tycker du att du ser bra ut? - Njaa

50. är du nöjd med din kropp? - Njaa

51. något du skulle vilja ändra på din kropp? - Finare mage och finare näsa

52. skulle du vilja skönhetsoperera dig? - Nää tror inte de

53. tänker du på ditt utseende mycket? - asså ganska

54. vad har du på dig just nu? - Rosa mjukis och linne 

55. är du bekväm i det? - Aaa

56. är du en mode-fantast? - Nää har det jag tycker om

57. är din garderob stor? - aa

58. hur många par skor har du? - många

59. hur många nagellack har du? - ingen aning, men måånga

60. hur många jackor har du? - 3 tror jag

61. vem smsade dig senast? - Alex

62. vem skrev till dig på fb senast? - Ammii

63. vem pratade du med senast i telefon? - Marcelo

64. vem grät du inför senast? - Marcelo

65. vem skrattade du med senast? - Sara Affe å Marcelo 

66. vem ringde dig senast? - Marcelo

67. vem ringde du senast? - Simon

68. vilken hemsida va du senast inne på? - facebook

69. vad drack du senast? - cola

70. vad åt du senast? - sånt hära som man äter när man är på bio

71. vad sa du för mening senast? - "jag gör det imorn"

72. vad kollade du på tvn senast? - Sex and the City

73. när badade du ute senast? - haha förra året

74. vem kramade du senast? - Affe

75. vem fick dig att le senast? - Sara

76. vilket är ditt favorit djur? - häst typ

77. vilket är din favorit läsk? - Cola

78. vilken är din favorit mat? - venne

79. vilket är ditt favorit land? - Vad som helst bara de är varmt där

80. vilket är ditt favorit dator spel? - venne

81. vilket är ditt favorit tv spel? - vet inte 

82. vilken är din favorit tv serie? - Venne

83. vilken är din favorit film? - ingen aning

84. vilken är din favorit smilis i sms? - :3

85. vilken är din favorit låt? - har många favoriter

86. vilken är din favorit artis? -  vet inte

87. vilket är ditt favorit band? - vet inte

88. vilket är ditt favorit godis? - choklad

89. vilken är din favorit chips smak? - ingen aning haha

90. vilken är din favort smak på tuggumi? - mint

91. vad har du för färg på din tröja? - vitt

92. dricker du kaffe? - nee

93. din favorit blomma? - haha vet inte?

94. hur många kuddar sover du med? - 4  haha

95. har du mer än en tandborste? - nää 

96. skulle du kunna gå på stan osminkad? - nej

97. har du godisförbud? - nej

98. om du var en kille för en dag, skulle du? - kissa

99. vad gör du nu? - Svarar på dom här frågorna

100. du är på fråga 100 hur känns det? - Skiiiiit bra haha

101. men vi fortsätter några frågor till, vad säger du om det? - Nej :3

102. vad tänker du på nu? - lite saker

103. vad lyssnar du på för musik nu? - just nu ingenting

104. vad drömmde du om inatt? - ingen jävla aning

105. är du trött? - Nee

106. min senaste kyss var.. - i en soffa

107. jag pratar .. - när jag känner för det

108. jag är.. - fiint

109. jag tycker inte om.. -  att gå till skolan och gå upp tidigt på morgonen

110.  jag brukar.. - sova

111. när jag borstar tänderna brukar jag ..- gå runt 

112. väckarklockan ringen klockan 5 på morgonen, och du.. - somnar om

113. jag har forbi för.. - dedär

114. jag älskar .. - honom.

115. jag är rädd för.. - spindlar

116. om jag skulle bli tagen av polisen, skulle de vara för.. - att ja gjorde nått dumt? inte fan vet jag?

117. om jag hittar en oöppnad låda med öl på marken skulle jag.. - tagit den håhå

118. om jag skulle bli underkänd på ett prov skulle jag.. - Gå vidare i mitt liv haha

119. jag hatar.. - att gå upp tidigt på morgonen

120. innan jag dör vill jag.. - gifta mig, och göra 500 korsord som alla gamlingar gör, haha nej men vill inte bli gammal :3

121. har du brutit mot lagen någon gång? - De har väll hänt

122. har du blivit tagen av polisen? - nee

123. brukar du röka? - ja 

124. brukar du snusa? - nej 

125. brukar du supa? - Nej inte ofta bara på måndagar ;)

126. är du full varje helg? - haha nej

127. knarkar  du? - 

128. skulle du kunna trösta dig på droger och alkohol när du mår väldigt dåligt? - inte droger 

129. har du gjort något du värkligen ångrar när du varit berusad? - vet inte 

130. har du rökt upp över 3 cigg paket på en dag? - nej

131. när drack du senast? - vet inte

132. när va du full senast? - Samma, vet inte

133. vad drack du för nått senast? - vetefan haha

134. vilket snus snusar du helst? - inget

135. har du tagit droger någon gång? - nej

122. är du singel? - ja 

123. vad har du för sexuell läggning? - jag tycker om killar

124. puss eller kram? - båda två

125. blommor eller choklad? - venne

126. är du romantisk? - självklart är jag de haha nej men venne

127. vill du ha ett förhållande? - Nej typ inte nu iallafall..

128. tycker du det är fel med kk-förhållande? - inget fel med de, man får väll ha de om man vill inte.

129. långt förhållande eller kort? - långt ska de va enligt mig

130. oskuld? - Nej

131. vem kysste du senast? - Alex.

132. vem kramade du senast? - Affe

133. har du sovit i samma säng om en i motsatta könet? - ja

134. har du varit riktigt kär? - ja

135. är du kär? - Lite

136. har du fått ditt hjärta krossat? - ja..

137. har du förlorat någon som står dig väldigt nära? - Ja

138. har du gråtit dig till söms? - ja

139. har du varit så trött på livet så du bara vill dö? - ja

140. har du mått så dåligt så du struntat i allt omkring dig? - ja

141. har du blivit dumpad? - ja

142. har du bråkat med någon du älskar? - jaa

143. har du saknat någon så mycket så de gör ont? - jaaa

144. har du supit bort dina bekymmer? - nee

145. har du förlorat allt? - nej

146. senaste gången du grät? - Söndags eller måndags

147. brukar du tänka mycket och bekymra dig? - jaa

148. äter du choklad glass när du mår dåligt? -  nää

149. vad gör du när du är ledsen? - gråter 

150. brukar du komma över saker och ting? - det beror på vad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0