Frågor

1. Fullständigt namn- Isabelle Nordenberg
2. Ålder? -
 15 snart
3. Vart bor du?
 tumba
4. Bor tillsammans med?
 Mamma 
5. Färg på ditt hus? vit
6. Hus eller lägenhet? - lägenhet
7. När är du född?
 12 maj
8. Klass? -
 8an
9. Vilket år tar du studenten? - ingen anning  
10. Något jobb? - neej
11. När gick du upp i morse? – nu
12. När ska du sova? - inatt
13. Duschat idag? nej men jag ska göra snart
14. Kramat någon idag?- nej

15. Pussat någon idag? -
 nej
16. Vad har du ätit idag? - inget än
17. Dagens klädsel? – rosa mjukis och linne
18. Dagens smink? - har inget smink på mig just nu vakna ju nyss..
19. Dagens sötnos? - alla  
20. Dagens roligaste? - nån
21. Har du många vänner? - aarå
22. Hur många har du kysst?- ja venne?
23. Vem kramade du senast? -  Pontus 
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen tror jag
27. Har du pojk-/flickvän? -
 aa
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Chrille
31. Film? - Venne

32. Låt? -
 venne
33. Mat? - mat
34. Dryck? - cola nej men ja vetefan  
35. Färg? - rosa

37. Stad? -
 .
38. Land? - där det är varmt
39. Ämne i skolan? - inget..
40. Människa? - va?


senaste:


41. Personen du tänkte på? -
 ingen eller jag kommer inte ihåg det nu.
43. Gången du spydde? – läänge sen
44. Gången du grät? - nån dag sen.
45. Pizzan du åt? - igår
46. Gången du var i Göteborg? - tror inte jag har vart där
47. Gången du var i Stockholm? - ja venne jag bor typ där?
48. Gången du var full? - -
49. Gången du var hög? aldrig

50. Gången du var kåt? -
 men asså -.-

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - beror på
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på
54. Tvspel eller datorspel? – inget
55. Singel eller upptagen?  upptagen
56. Hångla eller ha sex? - hångla
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppragad 
59. Big Brother eller Paradise hotel? - haha venne

60. Blont eller svart hår? - på killar blont på tjejer båda
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? – choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger. 
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - inget
68. Älska eller älskas? - älskas  
69. Leva eller dö? - Leva

antal:

70. Personer du älskar? - mina vänner min familj osv
71. Personer du hatar? - 1
72. Gånger du varit full? - -   
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? öhh 1?
74. Glassar du ätit på en dag? - vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? vet inte
76. Gånger du haft minnesluckor? - alltid haha
77. Gånger du varit hög? -aldrig
78. Personer du saknar just nu? – 2

79. Gånger ditt hjärta brustit? - vilka frågor..


vem:

80. Vill du kyssa nu? - han
81. Ska du träffa imorgon? - vene. 
82. Sjöng du senast för? - haha för Sara igår

83. Hade du senast en msn-konversation med? haha de va tusen år sen..
84. Spelade du tvspel med senast? -
 Fredrik
85. Vill du ta med på resa nu? - Saaaraa
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingeen 
87. Förtjänar att dö? - ingeen
88. Är söt? - Min kudde 
89. Vill du sova jämsides med i natt? - min kudde


vad:


90. Gör dig glad? -
 det som inte gör mig ledsen
91. Gör dig ledsen? -
 det som inte gör mig glad
92. Vill du helst göra nu? - fixa mig för hatar att vara utan smink sen drogad ut
93. Önskar du att du slapp göra? - städa och gå i skola
94. Vill du ha nu? - pengaar haha
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  haha vet inte  
96. Längtar du till? - vet inte riktigt 
97. Tycker du om dina betyg? - det ska vi inte prata om.. 
98. Ångrar du i ditt liv? -
 mycket 
99. Är det bästa som hänt dig? vet inte  
100. Hur mycket är klockan? - 11:55

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0