.

HejHej
Idag vaknade jag vid 2 för jag somnade 5 innan. Kunde inte sova för jag hosta så mke. Men iaf, vaknade två. Väntade på att mamma skulle komma hem. Så tog det bara lugnt hemma. När hon kom hem åkte vi till stallet och fixa där sen hem och käka middag och sen drog jag till tumba och träffa Sara. Vi drog hem till henne och sen tillbaka till Tumba och då var vi med Krille, Lorena och Miranda. Och efter en stund kom Affe Marcelo och Micke oxå dit. Sen drog killarna och då var vi andra kvar där och gjorde inget speciellt. Sen drog Lorena och då kom Affe Micke och Marcelo tillbaka så då var vi med dom. Drog hem vid halv 10. Det var kallt och sånt så palla inte va ute. Iaf, ligger i sängen och kollar på film nu och ska snart försöka sova. Imorn ska jag fira morfar som fyller år, kommer inte ihåg hur gammal han blir hehe, sen ska jag träffa Pontus och sen drar jag till stallet. Har kvällsfodring. Så aa, ska kolla klart på filmen nu hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0