Dagen osv

HejHej
Idag vaknade jag vid 12 typ. Fixa mig och sen åkte jag och mamma till Södertälje och så. Sen hämta vi min jacka i Tumba och köpte mat, sen gick vi upp till mormor och morfar och käka där och hade lite mysigt. Kom nyss hem så nu sitter jag bara här och snackar lite med Sara osv.. Snart kommer Pontus hit så får se vad vi gör. Imorn är det skola, börjar halv 11 och slutar typ 2, bara två lektioner så det är chill. Sen efter skolan ska jag nog va med Sara eller nått. Kanske åka iväg nånstans eller nått. Skulle ha gått på Justin imorn men Amina ville inte gå med mig och sen blev det lite knas och nu har vi fixat så att jag ska sälja min biljett till hennes mamma för 600 sen ska hon gå med sin kille ist.. Aja, pengar är bättre eftersom att jag inte är en Justin galning haha, nej men aa. Nu ska jag fixa mig lite sen bar vänta på Pontus så bloggar mera sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0