Dagen - hate myself so much that it hurts

HejHej
Idag var jag i skolan.. Skit tråkigt men aa, efter skolan drog jag hem, duscha och fixa mig sen drog jag ut med Sara, vi möttes i Tumba och sen drog vi till kassmyra och käka sen drog vi tillbaka till tumba och har bara chillat där. Kom hem nyss, Pontus Sara och Affe kommer snart och dom ska sova här så det blir ju kul, men är skit sur nu för vissa saker och människor, vill slå nån.. Nej men imorn ska jag va med dom en stund sen ska jag plugga. Sen på kvällen hittar jag på nått med mamma eller Pontus eller kanske båda två haha, nej men jag vet seriöst inte vad jag ska göra imorn kväll, Sara ska iväg och bara dissa mig osv.. Haha aja, nu kom Pontus så hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0